Log ind på Min OK

Spørgsmål og svar om Min OK

Vi opretter automatisk et login til Min OK med en e-mail-adresse, når man bliver kunde hos OK. 

Log ind med e-mail-adresse
Hvis du er en af de kunder, vi har en e-mail-adresse på, bliver du automatisk oprettet i Min OK. Du skal bruge en adgangskode for at logge ind, den kan du oprette her.

Du kan også vælge at logge ind med MitID. Den første gang du logger ind med MitID, beder vi dig bekræfte din identitet via en e-mail med et bekræftelseslink. 

Log ind på Min OK

Log ind med fakturanr. og aftagenr.
Fordi vi ikke har e-mail-adresser eller cpr-nummer på alle kunder, er der en mulighed for, at du ikke kan logge ind med din e-mail eller MitID. Så skal du i stedet logge ind med dit fakturanr. og dit aftagernr. fra din OK Faktura. Du kan derfor først logge ind, når du har modtaget din første faktura fra OK.

Log ind på Min OK med fakturanr. og aftagenr

Herunder har vi samlet nogle af de typiske årsager til, at det ikke lykkes at logge ind på selvbetjeningen Min OK.

Caps lock er slået til

Vær opmærksom på, at hvis Caps Lock er slået til, skrives der kun med store bogstaver i felterne.

Fejl i indtastningen

Det sker, at man kommer til at bytte rundt på to bogstaver eller tegn, eller laver et mellemrum efter e-mail-adressen.

Fejl i adgangskode

I nogle tilfælde kan man komme til at bruge den kode, man fik i den oprindelige mail, selvom man har været inde og ændre koden efterfølgende - eller det modsatte, hvor man tror, at man har ændret koden, mens det i virkeligheden er den oprindelige adgangskode, man skal bruge.

Forkert e-mail-adresse

Hvis man har ændret sin e-mail-adresse, eller hvis man har flere e-mail-adresser, kan det være, at man bruger den forkerte e-mail-adresse, når man prøver at logge ind. Derfor kan det være en god idé at undersøge, hvilken e-mail-adresse du er tilmeldt med. Du kan selv ændre e-mail-adressen, når du er logget ind på Min OK.

Man er allerede bruger hos OK

Hvis du tidligere har handlet hos OK, så er du sandsynligvis allerede oprettet som bruger, og får derfor ikke en ny velkomstmail med adgangskode, når du igen handler hos OK. Log ind med den e-mail-adresse og adgangskode, du allerede er registreret med, eller log ind med MitID.

Uanset hvad, kan du altid vælge at få tilsendt adgangskode eller kontakte OK's kundeservice mellem kl. 8.00 og 20.00 på telefon 70 10 20 33.

Få tilsendt en ny adgangskode her

top